LYCKORUS

(världens fulaste men ändå världen härligaste bild någonsin)
just nu känner jag bara: LYCKA!! Har så jävla mycket roligt framför mig och jag blir alldeles sprallig bara jag tänker på det. Det är sista april imorgon och det ska jag fira med väldens bästa tjejer, det är 26 dagar kvar till Napa och 46 till studenten. Och det är bara några av alla bra saker som jag har framför mig. Har dessutom världens bästa vänner vilket gör mig ännu lyckligare!!  Även våran lilla Asien-resa börjar falla på plats och det känns så skönt att kunna säga att det ska bli av. Jaa allt känns bra just nu. Allt plugg som vi har tynger mig inte längre utan det känns nästan kul att göra ett arbete för att jag vet att för varje sak man lämnar in så kommer jag närmare målet. 
 
Jaja nu ska jag käka lite och sen blir det på med dunjackan för att åka och kolla på lite fotboll! Dunjacka i slutet av april liksom, vad är det?! Haha men snart vänder det väl och blir varmt, eller? Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0