JEANS

Igår upptäkte jag att mina favoritjeans hade gått sönder och idag upptäckte jag att mina andra favoritjeans också hade gått sönder!! Hur kan båda jeansen då sönder samtidigt? Otur! Så nu är den stora frågan om jag ska laga jeansen (det är endast små hål som går att laga) och bara köpa ett par till jeans eller om jag ska sattsa på två nya, lika som dom som gick sönder alltså. Var på stan en snabbis idag och hittade ett par jättefina tiger jeans men dom är ju ganska dyra så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Tror att jag ska köpa dom och sedan laga dom andra men jag vet fortfarande inte. Vad tycker ni? Köpa ett par nya (dyra) och laga dom andra eller köpa två nya, lite billigare, som ersätter dom som är sönder?
Tror det var dom här som jag provade idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0