TIPS: VICHY

Tänkte tipsa er om dessa två produkter. Den stora tuben är en 3 i 1 kräm som innehåller rengöringslotion, ansiktsvatten och makeup remover. Den fungerar superbra för alla hudtyper och jag är riktigt nöjd med den. Först tar jag en liten klick på pekfingret och gnuggar försiktigt bort mascaran. Sedan tar jag en bomullspad och häller ut en liten klick på den med och rengör i hela ansiktet. Den får till och med bort vattenfast mascara och eftersom att man inte ens behöver vatten så är den supersmidig. Efter det smörjer jag inte hela ansiktet med ansiktskrämen.
Båda är från märket Vichy som man kan hitta på tex Apoteket. Tror dom ligger på strax under 200kr/st och dom räcker väldigt länge. Tips Tips Tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0