TOPPENKVÄLL!


(bild från förra nyårsafton)
Herregud vilken bra kväll jag hade igår. Tillbringade den med världens finaste tjejer och vi hade så himla kul. Först var vi på pitchers och käkade och sedan blev det fest och vi dansade som aldrig förr! Vid tolv-slaget stod vi på stora torger tillsammans med resten av faluns ungdomar och kramades och skrattade. Himla bra kväll med andra ord. Tog inte en enda bild igår så jag har tyvärr inga att bjuda på men jag hoppas det går bra ändå. Idag däremot känner jag mig helt död. Är trött och slut och allmänt seg, men det var så jäkla värt det! puss ♥


Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh vilken härlig bild!! :)

2012-01-02 @ 08:57:36
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0