TISDAG


Hej på er! Hur har eran dag varit? Min har iaf varit otroligt bra. Eller okej, jag ska inte överdriva, men den har faktiskt varit bra. Idag på hålet var jag och johanna och gymmade på lugnet. Känns otroligt skönt att komma hem i skaplig tid och ändå tränat. Tog än sväng på stan också efter skolan, lånade lite böker på biblioteket och gick förbi jobbet bestämde lite tider och sånt inför helgen då jag ska jobba. Så nu kan jag pricka av en hel del grejer på att-göra-lista. Skönt! Nu ska jag iaf ta mig en dusch och sedan ska jag bara ta det lugnt. Har inte så jättemycket plugg just nu så nu måste jag passa på att njuta! Förresten så är ju ni verkligen sämst i världen på att kommentera! haha! SKÄRPNING! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0