MÅNDAG.. IGEN?!


Hej på er! Nu var det måndag igen, bara jag som tycker att helgerna går alldeles för fort? Hade i vilket fall som helst en mycket bra helg och planerna inför nästa helg är redan planerade. Idag då, vad har jag gjort då? Jo först var jag ju i skolan och efter det har jag varit på stan med världens bästa Moa. Tog en fika och sedan gick vi och kollade lite på stan. Köpte en present till min bror som fyller år imorgon (visar imorgon, älskar den!!) och sedan köpte jag även världens finaste armband till mig själv. Mycket nöjd. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan plugga och kolla på tv. Har prov imorgon så jag måste verkligen plugga! jaja, hörs imorgon! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0