TRÄNAT!!




Idag hgar jag äntligen fått tränat!! Har ju varit sjuk och inte tränat på nästan två veckor men idag trottsade jag sjukan och tränade. Gick bättre än förväntat faktiskt. Imorgon ska jag och alla ekonomiare på UF-föreläsning hela dagen. Har ju längtat efter att få starta ett uf-företag jättelänge nu så jag ser verkligen fram emot morgondagen då vi ska få en massa information om vad som gäller i trean. Det slutar iaf kl 14 och då blir det raka vägen hem för en massa plugg osv. Nu ska jag krypa ner i min otroligt sköna säng och lyssna på underbar musik. Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina bilder! Du och ditt hus är såå snygga haha

2011-10-06 @ 19:12:04
URL: http://TheView.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0