CHILLDAG




(bilder från johannas blogg.)
hej! sitter här och försöker skriva en labbrapport vilket går sådär.. men det måste göras så det är lika bra att ta tag i det. Dagen idag har varit väldigt chill, företagsekonomi utan lärare, sedan hål i 4,5 timmar och sen spanska. På hålet var jag och johanna ner på stan och gick och kikade lite i affärerna och fikade. Köpte mig iaf världens mysig tröja, åh vad jag gillar den! Kanske visar bild på den lite senare. Jaja, nu ska jag fortsätta med labbrapporten så att den blir klar någon gång, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du de är helt lugnt! :)

2011-10-11 @ 18:40:48
URL: http://johnnahellstrom.devote.se
Postat av: Anonym

hej!

2011-10-14 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0