MITT HÖSTLOV!


image description

image description
måndagen var jag ute och käkade med lite tjejer ifrån klassen.
 Åt otroligt god mat och hade det supertrevligt! Något som borde göras oftare!

Tisdagen så var jag med Layton hela dagen. Vi försökte få lite plugg gjort men det gick det inte så bra med..

image description

image description
onsdagen var jag och fikade med två supersaknade vänner! Linnea & Lina!
 Hade inte träffat dom på jättelänge så vi hade en hel del att ta igen!
Efter det blev det en runda på stan med Evelina och Ida.
 På kvällen packade jag och sedan var jag och tobbe ut på en pw.
image description
Sen på torsdagen så åkte jag till Karlstad och hälsade på mina kusiner.
Blev lite shopping också men det visar jag nog någon annan dag.
Åkte hem sen på fredagskvällen och åkte ner till Hallstahammar för att tävla 
tidigt på lördag-morgon.


Kommentarer
Postat av: F

Du verkar ha haft några fina dagar :)

2011-11-10 @ 23:03:45
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0