MYCKET!

Heej! Ledsen att jag inte bloggat men jag har verkligen inte hunnit. I söndags vid tio så började jag min första jobbdag. Det gick super bra och det var kul. Efter att jag slutade vid fem så drog jag hem till Alice. Efter det gick vi till Anton där vi grillade både kött och marshmallows. När vi var klara med det drog vi på klassfest. Blev ganska misslyckat igentligen men jag hade roligt ändå. Kvällen slutade vid halv två och dagen därpå (igår) så jobbade jag igen.
Idag ska jag också jobba, men bara mellan 14-17. Efter det ska vi ut och käka lite med familjen. Min bror fick nämnligen körkört idag! Snacka om att det ska utnyttjas !
Jaja, nu måste jag stoppa i mig lite lunch och fixa klart mig. Hörs sen ! pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0