1. Vem är jag ?

Jaa, för er som har missat det så heter jag iaf Johanna Björkman. Jag föddes den 26 oktober 1994, alltså är jag 16 år. Jag bor i den lilla staden falun som ligger i dalarna. Mina föräldrar är skilda vilket dom har varit väldigt länge, så jag bor på två ställen. Har två riktiga syskon, Daniel 17år och Tove 6år, och två halvsyskon Rasmus 20år och Max 17år. Jag går i ettan på samhällsvetenskapliga programmet på lugnet där jag stortrivs! Mitt största intresse är dans och jag har dansat sedan jag gick i sjuan. Jag dansar både disco och ragga vilket jag tycker är skitkul ! 

så, det var lite om mig. Om ni undrar något är det bara att ni frågar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0