DINNER

Nu är jag hemma igen efter kvällens lilla äventyr. Har varit på middag med massa galmla klasskompisar + några till och det var mycket mycket trevligt. Blev dock en väldigt tidig kväll för mig idag, har dans imorgon bitti plus en värkande hals.. kul. Bara jag inte blir sjuk nu, måste ju träna stenhårt nu inför danstävlingen ska gar av stapeln om ca 2 veckor. Hur som hällst så tänkte jag ta mig en stor kopp te nu och sedan slå på någon mysig film och bara mysa. Ha en trevlig kväll ! ♥
(bild från förra våren)


Kommentarer
Postat av: Johanna den bästa

Tävlingen är avslutad,kika vinnaren! :)

2011-02-07 @ 19:21:25
URL: http://johannahellstrom.devote.se
Postat av: Caroline

Har lagt upp nio stycken olika outfits på bloggen och skulle vara jättekul om du kunde rösta på den du tycker är finast!Skulle uppskattas massor, tack på förhand! :D

2011-02-08 @ 22:19:02
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0