DANSUPPVISNING


(Snygg bild från SM i Göteborg i våras)
Idag har jag varit på dansuppvisning hela dagen därav dålig uppdatering. Det gick i vilket fall som helst bra men nu är jag helt slut och har sjukt ont i min hals. Skulle bara vilja krypa ner under täcket och kolla på gossip girl men nej, jag har en hel del plugg jag måste göra innan dess. Så jag ska väl ta tag i det nu så att jag får sova någon gång! Förresten så har jag sett att jag fått en hel del nya läsare! Superkul!! Så om det är något speciellt ni undrar över eller vill att jag ska blogga om är det bara att kommentera! Jaja, nu ska det pluggas! ha det bra!


Kommentarer
Postat av: sara

sv; idag hade jag 116 besökare, vill du göra länkbytet? :)

2011-12-04 @ 22:52:03
URL: http://maots.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0