KAN INTE TÄNKA, JAG STÅR BARA HÄR OCH LER


Hej på er! Hur mår ni idag? Jag mår iaf jättebra, lite trött bara. Igår tillbringade jag hela dagen ute på sjön. Eftersom att det var poker run tävling igår på runn så var det hur mycket båtar som helst så sjön. För er som inte vet vad det är så är det en poker tävling för enorma och skitsnabba båtar. Dom åker runt till olika stationer på runn och får ett spelkort och när dom har fem spelkort var så spelar dom poker. Skitkul att kolla på faktiskt! kanske lägger upp någon bild från det sen. Idag ska jag iaf träffa lite kompisar och sedan börja packa lite till stockholm. Jaja, vi hörs senare! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:



det kan vi absolut göra!



Jag tänkte höra .. får jag ha min banner till min butik på din blogg? Den tar ganska liten plats :)



Som tack för du en rabattkod när du vill handla :)

2011-08-14 @ 10:35:00
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Fashion by idag

SV: Tusen tack! Jag håller inte riktigt på med länk byten och sånt på min blogg för tillfället :D

2011-08-14 @ 12:19:54
URL: http://fashionbyidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0