BRA DAG!


Vilken dag det här har varit! Full fart hela tiden! Började med att jag vaknade vid nio, kollade lite på gossip girl och sedan begav jag mig ut på en springtur. Det gick faktisk ovanligt lätt idag! Efter det blev det raka vägen ner till sjön för att svalka sig. Låg i ett bra tag och det var hur varmt som helst! 24 grader tom! Efter det åkte jag iväg och jobbade och kom hem vid kvart över fyra ungefär. Då blev det mer bad och sedan middag med kusinerna. Mycket bra dag med andra ord! Nu ska jag plocka ihop lite på mitt rum för imorgon när jag har jobbat så kommer det hit några tjejer på middag! Ska bli huuur kul som helst och jag har saknat dom sååå mycket! jaja, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0