TIPS: NAGLAR

jag tror dom flesta tjejer vet hur det känns att ha korta naglar och fula nagelband och det är ju inte kul ! så här har jag några tips om hur man kan göra för att hålla naglarna fina och långa och hur man gör för att hålla spruckna nagelband borta..


♥ Först filar jag naglarna till önskad form och längd. (KIKS ca 25:-)
♥ Sen så maserar jag in Depends nagelbands-kräm på nagelbanden. (KIKS/ÅHLENS ca 50:-)
♥ Efter det så petar jag även ner nagelbanden med en nagelbandspetare (KIKS/ÅHLENS ca 20:-)
♥ Sen så har jag på ett slags lack för tunna naglar som skivar sig, märken Mavala (KIKS/ÅHLENS ca 60:-)
♥ När jag har gjort allt detta målar jag naglarna i önskad färg, idag blev det svart från Depend.

Kommentarer
Postat av: ♥ johaansson's ♥

bra tips! :)

allt bra? :D

2010-11-07 @ 20:03:47
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: anapanda

har lagt ut en ny video på bloggen, check it out! ♥

2010-11-08 @ 00:35:30
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0