JUL-KALENDER?

eftersom att jag älskar julen så kom jag och två vänner på idag att jag borde börja blogga mer om julen! Så jag tänkte köra en Jul-kalender här på bloggen. I varje "lucka"/dag så kommer det ett roligt inlägg. Det kan vara allt ifrån julklappstips till bra jul-musik, tävlingar osv,allt som hör till julen med andra ord ! tänkte redan nu komma på lite inlägg så jag har något att skriva om. Skulle ni tycka det vare kul med en jul-kalender här på bloggen ? För om ni tycker det så fixar jag det !


Förövrigt så tog jag en fika med Sofia efter skolan. Köpte även en ring och nån putts till skorna. Ringen kommer väl förmodligen tyka upp på bloggen om några dagar skulle jag tro.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Go for it!! :D

2010-11-10 @ 20:33:44
URL: http://johannahellstrom.devote.se
Postat av: Sabina

Nu har du chansen att vara med i veckans blogg tävling inne på min blogg. Allt du behöver göra är att anmäla dig och har då en chans att bli en av finalisterna som slutligen vinner tävlingen med mest röster.

2010-11-12 @ 12:34:57
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/
Postat av: Kajsa Norling

men johanna fyfan vad du härmar fanny staaf.

helt sjukt, wannabe.

2010-11-12 @ 15:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0