Julkalendern: Lucka 1



Första december idag då vilket innebär att det är dags att öppna lucka 1 och i dagens lucka hittar vi ett
litet tips nu innan jul.



Det värsta jag vet är att springa runt och köpa julklapparna i sista sekund ! Det är något jag verkligen
tycker är jätte drygt för man hittar aldrig det man har tänkt sig. Så jag tycker att man redan första 
december (eller tidigare) ska börja köpa julklapparna och även tänka ut i förväg vad personen önskar
sig, så man har en "plan" när man är ute och julhandlar, vad jag ska köpa, till vem osv osv. Då blir
det både mycket lättare och mycket roligare att köpa julklappar. Sen så tycker jag också man ska tänka
ut ungefär hur mycket pengar man vill lägga på en julklapp, så pengarna inte bara rinner iväg. Så tänk
på vem du ska köpa till, vad du ska köpa och hur mycket det får kosta innan du åker ut och shoppar.  


Kommentarer
Postat av: Lovisa

varför bloggar du inte så mycket nu förtiden? :'(

2010-12-03 @ 17:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0