fredag !

hej vänner !
Nu är det äntligen fredag och om exakt två veckor är det jullov ! så skööönt! Kvällen ska iaf spenderas hemma, tänkte ta tag i lite plugg. Vi har så sjukt mkt läsor just nu men det är väl bara att hänga i dom sista veckorna! Imorgon väntar iaf världens mysigaste dag! blir en heldag med sofia. Först julshopping på stan med mat och fika och sedan ska vi hem till henne, kolla på någon härlig film och sedan ska jag sova hos henne!

Idag fick jag iaf reda på vad jag fick på det senaste matteprovet, 20/20!! gissa hur glad jag blev ! hah !

jaja, nu ska jag återgå till pluggandet ! puss


Kommentarer
Postat av: Meniver

Sv, med vadå?

2010-12-03 @ 17:29:35
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0