IMORGON

(Bild från ett säljtillfälle i höstas)
Imorgon är det dags för UF-mässa i FK-arena! Äntligen säger jag bara! Det är ju det här man längtat efter under hela uf-året. Kl 08.00 ska vi vara i arenan för att fixa klart det sista med montern. Sen efter det är det dags för företagspresentation inför en jury. Eftersom att vi kom 2:a i "Bästa UF-företag i Falun" så har vi nu kvalat in till att tävla om "Bästa UF-företag i Dalarna" vilket ska bli hur kul som helst. På kvällen väntar galamiddag så det blir en lång dag imorgon. 

Kommentarer
Postat av: LIFEOFMELI.COM // Hairdressing & L.A Dreams

Jag skulle vilja be om en MEGA tjänst.. Min dröm är att bli en förebild för unga tjejer och jag har nu chansen att uppfylla den.. Men jag behöver DIN hjälp, bara rösta så många statyer du tycker jag är värd, snälla? <3 http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/484/Emelie_Nielsen

2013-03-21 @ 20:12:58
URL: http://lifeofmeli.com
Postat av: Alina

lovely photo! xx

The Provocative Couture

2013-03-24 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0