FRÅN OCH MED IMORGON

Från och med imorgon ska jag ha godis-, chips- och läskförbud fram tills Ayia Napa (25 maj)! Dock är mörk choklad och popcorn tillåtet. Är riktigt taggad och jag hoppas verkligen att jag ska kunna motstå frestelserna. Här är en lite notis till mig själv (och som tips till er) på vad jag kan äta om helgerna då jag känner mig sötsugen:
- Fruktsallad
- Smoothie 
- Bananpannkakor
- Mörk choklad
- Popcorn
- Gino med mörk choklad istället för ljus
- Nötter
- Vindruvor 
Jaa det finns då mycket gott att äta om kvällarna! Dock har jag en känsla av att det kommer bli jobbigt över påsk så kanske tillåter jag mig själv med en godis-ätar-dag under påsk (typ påskafton) men dock i lagom mängd. 
 

Kommentarer
Postat av: nicole kestola

åhhh, frukt!! :D
vilken är din favorit?

2013-04-06 @ 18:02:24
URL: http://nikkki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0