TJA!

En bild från i lördags, snodde den av victoria!
jaa det här med bloggandet är ju inte riktigt min grej. Men ibland kan det vara skönt att skriva av sig lite så därför finns bloggen kvar. Vad har hänt sen sist då? Jo jag har fyllt 18 (ÄNTLIGEN!) och firat det med mina allra bästa vänner. I fredags hade jag middag hemma hos mig och tjejerna hade planerat en rolig överraskning, närmare bestämt en skattjakt! Verkligen superkul och fick så himla fina presenter! Sen i lördags var vi hemma hos Victoria där vi åt gott och drack gott. Efter några timmar kom det även lite annat folk och det blev en riktigt härlig förfest och sen bar det iväg till Etage där vi dansade och hade kul hela natten lång. Jag har också bokat en resa! Studentresa den 25 maj med klassen. Längtar otroligt mycket! Ja det var väl allt jag hade att säga idag men vi hörs mina vänner! puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0