Söndag

god morgon mina vänner !
Har ni ställt om klockorna ? Det har iaf inte jag och jag blev helt chockad när jag vaknade i morse och alla klockor visade olika tid..

jaja, söndag idag då, och kvällen kommer spenderas med lite fina vänner på en härlig resturang här i falun! hur bra låter inte det ?! Har saknat dom som bara den och nu äntligen är det dags att träffas igen ! ♥

Idag tänkte jag lägga upp dom väldigt få köpen från karlstad och kvällens outfit. Kanske kommer det någonting mer också men vi får se hur mkt jag hinner ! puss så länge !


dessa tjejer blir det ikväll plus många fler, längtar !! :)) <3

Kommentarer
Postat av: aye

Hello sötis^^

Var gärna med och delta i "Dagens blogg" tävling i min blogg :)

Skulle vara kul om du kunde delta.

Ha en fortsatt underbar kväll. Kram <3

2010-11-02 @ 22:59:39
URL: http://ayeland.devote.se
Postat av: Sabina

Fin blogg ändå.. Tycker om din "gamla" och den här =) Men du vet om att jag har frågestund på min blogg så passa på att fråga massa nu :)

2010-11-03 @ 11:29:20
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0