I'M BACK

image description
Heej på er! Nu var det ju fruktansvärt länge sedan jag bloggade men nu ska jag försöka komma igång igen! Så vi får se hur länge jag orkar denna gång, haha. Jaja, nog om det. Sitter för tillfället och dricker kaffe och lyssnar på bra musik. Var en sväng på stan idag och växlade pengar och köpte mig en ny body butter, den luktar ju huuuur gott som helst! 85 kr fick betala för den, KAP! Jag har även varit och tränat på gymmet så nu är jag trött och slut i hela kroppen. Det är väl ungefär det jag har gjort idag. Nu ska jag fixa lite med vårat UF som vi snart ska starta, vi har en hel del vi måste göra innan sommaren är över, så jag ska ta tag i lite nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men ni hade ju så fina klänningar! :D Så roligt att du är igång igen :D

2012-06-19 @ 23:11:21
URL: http://johannahellstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0