JOBB//REBECCA & FIONA


Hej! Förlåt igen för att jag är så otroligt dålig på att uppdatera men jag har faktiskt inte hunnit. Har jobbat hela helgen plus att det var granny goes street igår också, så det har vatit fullt upp!  Här har ni iaf gårdagens outfit, känses otroligt hötsigt att plocka fram bootsen igen! Dock är dom inte så vackra länge, dom blev en aning smutsiga igår, men det ska nog gå att ordna till. Rebecca & Fiona var iaf helt amazing, vilket jävla drag det blev! Alla stod och hoppade och skrek! Galet!


Kommentarer
Postat av: Helena

nu har jag lagt till dig. säg till när du lagt till mig. kram

2011-09-04 @ 21:57:56
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0