THE BEST THING I NEVER HAD


Godmorgon! Har precis vaknat och ska alldeles snart gå och fixa lite good frukost! Börjar inte förens tolv idag vilket är hur skönt som helst! Har dessutom inga lektioner idag utan endast volleyboll-turnering med alla två:or. Tar med mig kameran så ni kanske kan få lite bilder sen när jag kommer hem. Direkt efter skolan drar jag, Alice och Johanna till kupolen och shoppar. Behöver fixa lite grejer tills imorgon då jag ska bjuda några vänner på middag. Dock blir det ingen vanlig middag utan alla ska vara utklädda till en kändis. Kan inte avslöja mer då tjejerna inte vet något mer än vem dom själva ska vara utklädda till, men självklart får ni bilder från kvällen på lördag! Ojj, nu blev det mycke tex, cred till er som läst allt detta! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0