JULLOV !

tror helt ärligt jag ger upp julkalendern nu, har inga fantasier kvar över huvud taget. Hur som hällst har vi iaf fått jullov idag och det känns helt underbart ! tre veckors ledighet kommer precis lägligt! Slutade iaf vid halv 11 tiden idag och då åkte jag ner på stan tsm johanna och evelina. Gick och käkade och sedan blev det dunder shopping, så nu är alla julklappar köpta ! underbart ! köpte även en blus/skjorta till mig själv. visar den imorgon. Sen åkte jag och mamma till kupolen också och då köpte jag en annan blus. visar er den också imorgon !

nu ska jag dra. puss hej !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ju gett förslag :)

2010-12-17 @ 23:09:42
URL: http://johannahellstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0