JUNI

Här kommer lite uppdatering om vad som har hänt sedan sist:
Medina spelade på liljan i Borlänge och vi var självklart på plats. Kul att äntligen få testa på Borlänges nattliv och det var faktiskt över förväntan! 








Jag, Johanna och Linnea har spenderat en helg i Göteborg. Väl där hängde vi utanför Ullevi (Håkan spelade!!!!) tillsammans med lite Bali-kompisar och sedan blev det utgång. Otroligt roligt måste jag säga! 

Vi har myst på rådis 



Vi har spenderat midsommarafton hemma hos Victoria med god mat och trevliga vänner. Riktigt mysigt!

Jag och Victoria har golfat en hel del 

På midsommardagen festade vi i svärdsjö! 



Har spender några fantastiska dagar i stockholm med världens bästa tjejer! 


Har även myst en massa med Johanna och Sofia! 


Och igår åt vi otroligt god mat hemma hos bästa Linnea! 

Vilka vänner jag har!! Dom gör mig verkligen lycklig. All kärlek till dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0