NEDRÄKNING

(Bild från Korfu 2012)

Hej på er! Nu var det ett tag sedan sist och mycket har hänt sedan dess. Nedräkningen till Ayia Napa är igång likaså nedräkningen till studenten. 40 dagar till Napa och 60 till studenten och mellan det ska det hinnas med Summer Burst, Studentveckan mm. Så taggad alltså! Längtar som en galning! Men innan dess så är det en hel del kvar i skolan. Nationella prov i svenska, inlämningsuppgifter och andra prov tar upp all min tid nu för tiden. Men det kommer bli så skönt när det är klart, då ska jag njuta! 
Idag är det dessutom sista ansökningsdagen om man ska söka högskolor. Men eftersom att jag Linni och Vic ska ut på lite äventyr väntar jag med högskolan ett år. Dock ska jag ev läsa 4 ekonomikurser på distans i höst om det inte blir att jobba. Så jaa vi får se hur det blir helt enkelt. 
Men det var allt för denna gång, vi hörs när vi hörs. Puss!
 
(Och Vic om du läser detta så KRYA PÅ DIG!! Jag och Linni saknar dig i skolan!♥)

Kommentarer
Postat av: JAVA KÄLL

men vilken härlig bild!! och snart tar vi massa nya sådana i ayia! wiho!!
saknar er så mycket också.. :( blev friskare av melonen i alla fall! ni är de goaste!!

2013-04-17 @ 23:59:09
Postat av: Paulicious

Fin bild! :)
Titta gärna in på min nya blogg och säg vad du tycker! Kram!

2013-05-01 @ 08:30:13
URL: http://paulicious.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0