Q/A - MITT HÅR


Fick en fråga för jättelänge sedan som jag tänkte att jag skulle ta och svara på:

"hej johanna. jag är otroligt sugen på att klippa kort som du har gjort men jag vet inte óm jag vågar.. ångrar du dig och hur ser ditt hår ut nu? har det växt mycket? visa gärna bilder om du vill. tack för bra blogg btw!"

Svar: Hejsan! Helt ärligt så ångrar jag mig inte en sekund längre att jag klippte kort. I början när det var ovant osv så var det klart att jag ångrade mig lite men jag är ändå så sjukt glad över att jag faktiskt vågade. Jag tycker att du ska göra det, låt det inte hänga på om du vågar eller inte utan är du sugen så gör det. Det är ju bara hår och det växer ju ut igen.


Ungefär såhär såg mitt hår ut innan. Denna bild är tagen i början på sommaren så lite längre var det när jag klippte av det. Tog av ca 2,5 dm. Tror det var i början av september som jag klippte mig.

Och såhär såg det ut ca en vecka efter. Kort och frächt! Hur det ser ut nu har jag tyvärr ingen bra bild på men det har växt ganska mycket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh vad fin den första bilden var!

2012-03-08 @ 14:57:00
URL: http://johannahellstrom.devote.se
Postat av: Emma

fin blogg du har johanna :D och vad snygg du blev i håret!!

sv: jeansvästen är ifrån bikbok! :)

2012-03-12 @ 18:58:52
URL: http://emmahaggstrom.devote.se
Postat av: Moa Lillgren

Åh tack så jätte mycket :)

Du ser så mycket äldre ut i kort hår :)

2012-03-18 @ 18:15:35
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0