TISDAG

»En outfit från grekland, klänning-gina tricot, skor-scorett«
Hej på er mina vänner! Hoppas det är bra med er! Med mig är det iaf toppen! Igår var jag på stan och shoppade och sedan var jag ute och övningskörde så jag hann inte blogga så mycket igår tyvärr. Imorgon har jag en fullspäckad dag, först ska jag träffa victoria som jag har saknat så mycket. Bruden har tagit körkort så jag hoppas hon tar med mig på en runda. Sen efter det ska jag på middag hos Johanna. Perfekt dag! Sen på torsdag ska jag ta mig min första körlektion, haha så vi får se hur det går! Jaja nu ska jag städa på mitt rum och sedan bara ta det lugnt. Ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

Vilken fin blogg du har och vad söt du är! :) Här kommer jag kika in fler än denna gång! Kolla gärna in på min blogg och lämna en liten kommentar,så blir jag glad! Puss och Kram Gabriella! :)

2012-07-17 @ 18:39:03
URL: http://gabrielladaffour.devote.se
Postat av: Klara

Snygg du är Johanna!

2012-07-23 @ 18:40:24
URL: http://klarara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0