DAGENS FRÅGA


Hanna om FULLTRÄFF:

Lite konstig fråga kanske men med vilken kategori är du mest nöjd med, alltså vilken kategori på din blogg har dom bästa inläggen? :) kram

Svar: Hej på dig! hmm.. jag vet inte riktigt vilken jag är mest nöjd med, men om jag måsta välja en så blir det nog "mode"-kategorin för det är dom inläggen som jag lägger ner mest tid på och som är mest välarbetade. Kram kram!



Fortsätt gärna med att ställa frågot om det är något ni undrar över, antliden i frågelådan i menyn eller via kommentar.


Kommentarer
Postat av: Klara

Heej johanna! Haha töntigt att jag kommenterar när vi ändå går i samma klass men kul med kommentarer ju ;-) Tycker du gör jättesnygga kollage men tycker du alltid ska skriva var allt kommer ifrån så man slipper fundera :-D Kram

2012-01-11 @ 22:30:36
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0