MÄSTERVERK


Sitter och pluggar lite spanska. Är otroligt trött just nu och längtar verkligen till att få gå och lägga mig. Imorgon är det en kort skoldag, endast spanska då jag ska göra prov. Slutar kvart i tio och sedan ska jag till tandläkaren och laga min tandställning och sedan ska jag träna. Efter det så ska jag gå och hämta min syster på skolan för att sedan baka cupcakes. Tänkte ev bjuda hem mina favoritflickor på lite fika på söndag och då tänkte jag ju självklar att dom skulle få smaka mina små och vackra mästerverk! Jaja, mer än detta har jag tyvärr inte att säga nu (ojj vad konsitigt det där lät) men vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Frida

har du tandställning? :o

2012-02-15 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0