KOMMA IGÅNG

Hej! Tänkte försöka komma igång med bloggandet nu i samband med skolstarten. Hur låter det? Ni får gärna tipsa mig om vad ni vill läsa om, vore så mycket enklar då. Var i vilket fall som helst i skolan idag och hade upprop osv. Träffade våran nya klassföreståndare och jag tror faktiskt det kommer bli ett jättebra sista år. Sen efter träffen med klassen så gick vi och lekte lekar med dom nya 1:orna och det var verkligen superroligt! Så med andra ord har jag haft en jättebra dag! Nu är jag dock helt slut. Men men, ska väl ta och hoppa in i duschen och sedan kika på tv med familjen. Men ha det så bra mina vänner så hörs vi snaaart! puss

Kommentarer
Postat av: hockey heppe

JAG VILL SE BILDER FRÅN KRÄFTSKIVAN!

2012-08-22 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0