INGEN BRA KOMBINATION!

BRA BLOGGAT JOHANNA ! eller inte.. det går ju inte sådär jättebra med uppdateringen och jag säger så. Har väldigt mycket i skolan, väldigt mycket med dansen eftersom att det är sm i helgen + fint väder på det, ingen bra kombination för bloggen!
har iaf kommit hem från dansen ganska nyligen och ska snart hoppa in i duschen. sen är det dags att börja smörja in sig med brun-utan-sol som min tränare påpekade att alla skulle göra nu innan sm. hah. jaja, nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, har en hel del att göra innan jag får krypa ner i sängen. Men jag säger som såhär: Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; har lagt till dej , din tur!!!:)

2011-05-12 @ 17:21:24
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0