HÖSTTREND NR.1


Tänkte att jag skulle ta och berätta för er om vilka hösttrender som jag kommer att följa i år. Det kommer bli ungeför 6-10 inlägg och först ut är skinn. Snyggt både upptill och nertill. Dock tycker jag att man ska vara försiktig så att det inte blir för mycket. Skinnbyxorna och shortsen kommer jag matcha till transparenta toppar och även till spetts och andra söta toppar. Skinnjackan kommer jag att ha till allt. Så himla snyggt! Även handskarna är något jag tycker att man kan ha till allt. Så ett par skinnhandskar kommer jag absolut införskaffa till vintern.


Kommentarer
Postat av: klara

Snygga saker! Men kan du inte i fortsättningen skriva var sakerna kommer ifrån?



kram!

2011-08-12 @ 20:14:40
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: isak

åh! fan va schyssta skinnbyxor :)

2011-08-13 @ 22:16:42
URL: http://isaktankar.wordpress.com
Postat av: Amanda

Skinnhandskar passar till allt ja, perfekta höstaccessoaren :)

2011-08-14 @ 02:11:05
Postat av: lisa

va kommer jackan ifrånnn??

2011-08-17 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0