Onsdag-

hej på er!
har varit hemma i ett bra tag nu men inte orkat skriva ännu, men som ni ser har jag ju faktiskt laggt upp en outfit ! hah.

Skolan idag gick iaf mkt bra. Hade glosförhör på 180 glosor idag, tror faktiskt det gick ganska bra ! Fick också tillbaka matte provet men tyvärr belv det en stooor besvikelse! hade nog alledes förhöga förväntningar tror jag. Men ett vg får väl ändå duga !

Imorgon är det iaf volleyboll-turnering för hela skolan. Först för oss ettor så imorgon slutar vi halv 1 tror jag det var ! Jag ska iaf inte vara med och spela, känner att det inte riktigt är min grej men jag ska iaf vara där och kolla och sen ska jag gå och simma med sofia!


åh, vad jag drömmer mig tillbaka !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0