Svar på fråga - Klänningar till jul och nyår!








Nelly.com - Kläder och Mode


                             
 


             
   
Nelly.com - Kläder och Mode 
                        




här är några förslag på klänningar till jul och nyår. Allt under 500-lappen. Fanns väl inte så jätte mkt att välja mellan nu när jag kollade runt men jag tycker iaf att någonting rött eller svart passar bra till jul och sedan tycker jag att något svart eller glittrigt passar till nyår. Till klänningen tycker jag iaf att man ska ha ett par grymma klackar och lite ringar. Men jag tycker att klänningen till nyår ska vara lite "tuffare" eller vad man ska kalla det, lite mer glitter och härligare passform!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0